polityka jakości
Spółka Bapro-Met jest firmą rodzinną i powstała w 1997 roku, by świadczyć najwyższej jakości usługi spawalnicze wraz kompleksową obróbką metalu w zakresie produkcji elementów konstrukcyjnych łóżek szpitalnych i rehabilitacyjnych oraz lekkich konstrukcji metalowych.
Pełne zaangażowanie całej kadry kierowniczej i udział wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i świadczenie usług, zgodnie z wdrożonymi wymaganiami normy ISO 9001:2015, ma na celu rozwój i rozszerzenie rynku zbytu poprzez poprawę organizacji pracy oraz osiągnięcie doskonałości w obszarze jakości.
Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych jest:
- Orientacja i szybkie reagowanie na nagłe potrzeby klienta;
- Transparentna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, by budować zaufanie wśród pracowników, jak i klientów;
- Sprawna komunikacja i dbałość o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami;
- Przejrzyste warunki współpracy i terminową realizację zamówień zgodnych z wytycznymi;
- Staranny dobór dostawców surowców i materiałów;
- Zapewnienie naszym pracownikom odpowiednich szkoleń i rozwoju umiejętności, aby mogli efektywnie przyczyniać się do utrzymania wysokiego poziomu jakości w naszej firmie;
- Stała troska o zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Wdrażanie nowych technologii produkcji poprzez unowocześnianie i systematyczną wymianę parku maszynowego;
- Rozszerzanie rynku zbytu i umocnienie własnej pozycji na rynku.
Wzrost zaufania i zadowolenie klientów traktujemy jako miarę jakości naszych usług. Zobowiązujemy pracowników firmy do dołożenia wszelkich starań, w realizację Polityki Jakości i osiągnięcia wytyczonych celów.
Pobierz politykę jakości w formacie PDF.